Betaalmethoden

VEILIG BETALEN IN ONZE WEBSHOP

GroovyCom.nl maakt gebruik van een beveiligde (https://) internetverbinding, om ervoor te zorgen dat alle betalingen veilig verlopen. Deze wordt automatisch tot stand gebracht zodra je onze website bezoekt. Je herkent onze veilige SSL-verbinding aan het gesloten slotje in de adresbalk.

Alle betalingsgegevens worden dus versleuteld verstuurd. Hieronder worden de door ons geaccepteerde betaalwijzen beschreven.

I. BETAALWIJZEN (WEBSHOP)

GroovyCom biedt de volgende betaalwijzen in de webshop aan:

Betaalwijze: Kosten:

1. iDeal (NL) (via Mollie) Gratis

2. Bancontact/Mister Cash (BE) (via Mollie) Gratis

3. SEPA-Overboeking (via eigen bank) Gratis

4. PayPal (via PayPal-account) Gratis

5. Achteraf betalen – Klarna (NL / DE) (via Mollie) Gratis

1. iDeal (NL)

Betaling

Met iDeal rekent je snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Maak je al gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Svenska Handelsbanken, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct online met iDEAL betalen tot een bedrag van € 2.500,- inclusief btw. Het bedrag wordt dan direct van jouw betaalrekening afgeschreven en GroovyCom wordt direct geïnformeerd dat de bestelling is betaald. GroovyCom werkt met de betalingsprovider Mollie voor de afwikkeling van iDeal betalingen.

Voordelen betalen met iDeal

Snelle verzending van uw bestelling!

Geen bijkomende kosten;

Gemakkelijk, veilig en vertrouwd online betalen via je eigen bank;

Geen registratie nodig;

2. Bancontact / Mister Cash(BE)

Betaling

Heb je een bankrekening bij een Belgische bank, dan kun je gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, de Belgische variant van iDeal. Met Bancontact/Mister Cash kun je makkelijk en snel online betalen tot een bedrag van € 2.500,- inclusief btw.

Voordelen

Snelle verzending van uw bestelling!

Gemakkelijk, veilig en vertrouwd online betalen via je eigen Belgische bank;

Betalen met Bancontact/Mister Cash is bij GroovyCom altijd volledig gratis;

De betaling wordt direct uitgevoerd

3. SEPA-overboeking (vooruitbetaling via uw eigen bank)

Betaling

Je kunt je bestelling bij GroovyCom betalen door middel van een overboeking.

Je maakt dan zelf het openstaande bedrag, zoals vermeld op de orderbevestiging (dus inclusief de eventuele verzendkosten) over op onze bankrekening.

Rekeninginformatie:

Naam Rekeninghouder: Inspiratio Remarketing

Rekeningnummer (bank): 11.46.88.192 (Rabobank)

IBAN nummer: NL92RABO0114688192

BIC nummer: RABONL2U

Vermeld bij overboeking altijd het ordernummer van je orderbevestiging als betalingskenmerk.

Een overschrijving zal doorgaans 2-3 werkdagen duren.

Voordelen van overboeking

Gemakkelijk, veilig en vertrouwd betalen via je eigen bank;

Overboeken brengt geen extra kosten met zich mee;

Nadelen van overboeking

Overboeking is niet de snelste manier van betaling

Minder snelle levering (vanwege de 3 werkdagen overboektijd)

Zodra wij de betaling ontvangen hebben nemen we de bestelling in behandeling.

Hierdoor bestaat de kans dat uw bestelling bij een kleine voorraad – bij niet tijdige overboeking – opnieuw aan anderen wordt aangeboden in de webshop. (NB Wanneer er binnen 5 werkdagen geen betaling is ontvangen gaat GroovyCom ervan uit dat je de bestelling wil annuleren en zullen wij het product opnieuw aanbieden in onze webshop. )

4. PayPal

Betaling

Met PayPal kunt je heel eenvoudig online betalen met enkel je e-mailadres en PayPal-wachtwoord.

Het bedrag wordt dan direct van je PayPal account afgeschreven en GroovyCom wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. U kunt ook nog eens gebruik maken van de gratis PayPal Aankoopbescherming zodat u zorgeloos en veilig online kunt winkelen én betalen.

Bijkomende kosten

Voor betaling via PayPal rekenen wij geen aanvullende kosten.

Voordelen betalen met PayPal

Makkelijk, want je hoeft je bankgegevens of creditcardnummers niet in te vullen.

Snel betalen in een paar klikken.

Uw financiële gegevens worden niet met de verkoper gedeeld.

Gratis PayPal Aankoopbescherming

5.Klarna – ACHTERAF BETALEN (via Mollie)

Betaling

‘Achteraf Betalen’ via Klarna maakt uitgestelde betaling mogelijk voor jouw als klant. Je hebt de keuze om binnen 14 dagen of binnen 60 dagen (tegen een kleine vergoeding) te betalen nadat de producten zijn verzonden. Je hoeft dus pas te betalen als jij je product hebt ontvangen. Zodra de bestelling geleverd is, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail.

Voordelen betalen met Achteraf Betalen – Klarna

Met Achteraf Betalen – Klarna betaal je pas wanneer je besteling is afgeleverd;

Voor betalen met Klarna worden geen extra kosten of rente in rekening gebracht;

Nadelen betalen met Achteraf Betalen – Klarna

Controle van je kredietwaardigheid is vereist;

Je ontvangt van Klarna een e-mail met de digitale factuur. Deze factuur moet je binnen 14 dagen betalen aan Klarna, dus niet aan GroovyCom. Wanneer je te laat hebt betaald bij een eerdere bestelling, behoudt Klarna zich het recht voor je te weigeren;

Afspraken over uitgestelde betalingen maakt de klant rechtstreeks met Klarna.

Indien je jouw bestelling afrekent via Achteraf Betalen – Klarna (achteraf betalen) geef je GroovyCom toestemming om je klantgegevens aan Klarna te verstrekken en ga je tevens akkoord met de voorwaarden van Achteraf Betalen – Klarna.

De voorwaarden Achteraf Betalen – Klarna voor Nederlandse consumenten kun je hier vinden:

https://www.klarna.com/nl/voorwaarden/
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_nl/invoice?fee=0

Welke betaalmethoden worden niet geaccepteerd in de webshop?

Acceptgiro

Bitcoin

Cadeaubonnen (VVV-bonnen en dergelijke)

Rembours

Contant (per post)

Tikkie

Op rekening

Op afbetaling (m.u.v. Klarna)

Ophalen is niet mogelijk (WEB-only!)

Het is nooit mogelijk om producten in de webshop te bestellen en deze vervolgens op te halen.

Ons correspondentieadres is geen distributiecentrum of magazijn, maar ons kantooradres.

II BETAALWIJZEN (SERVICEPUNT )

Voor GroovyCom computerservice gelden andere betaalwijzen en voorwaarden.

Indien u bij een servicepunt (kantoor of depot) uw gerepareerde of opnieuw geinstalleerde laptop of computer komt ophalen kunt u dat momenteel uitsluitend tegen contante betaling doen. Er is geen pinfaciliteit en het is ook niet mogelijk om daar te betalen met een creditcard, PayPal, tikkie of een andere App. (NB Dit is ook van toepassing voor service of bezorging aan huis.)