Garantie en klachten

Garantie

Wij willen graag dat u als klant tevreden bent over onze producten en doen onze uiterste best om dat zo te houden.
Alle refurbished producten (laptops, computers en overige apparatuur) wordt uitgebreid gechecked en getest voor deze in onze webshop worden verkocht.
Helaas is het niet uit te sluiten dat een bestelling defect raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek uw garantie bij ons te claimen. Indien het gebrek binnen de garantie valt,
dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Mocht er iets zijn dat niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet, dan raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@groovycom.nl
Leidt dit niet tot een oplossing – en is uw klacht nog niet elders in behandeling – dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR platform van de Europese Commissie ( https://ec.europa.eu/odr )